30% zniżki w restauracji Bento Sushi

Kuchnia: sushi
Adres: ul. Gdańska 57, Łódź
Kontakt: 512771999
Menu: Menu
    Zobacz profil restauracji
Wykluczenia
ico
ico
ico
ico

Opis oferty

Kup kartę OpenCard i ciesz się zniżkami przez cały rok. Pamiętaj, że karta umożliwia korzystania z rabatów we wszystkich restauracjach, które należą do programu.

UWAGA! Zniżki nie obowiązują na zestawy lunchowe, na wynos oraz nie łączą się z innymi promocjami restauracji.

Korzystaj z oferty przez:
3, 6 lub 12 miesięcy
Rodzaj oferty:
-30% na cały rachunek
Możesz korzystać
przy każdej wizycie
Bento Sushi Karta OpenCard
Ustawienia
Okres ważności
Forma karty
Przesyłka

Koszt: 49 zł
Koszt dostawy: 0 zł
Cechy oferty
Korzystaj ze znajomymi Wygodna forma odebrania zniżki Odkrywaj nowe restauracje Oszczędzaj w całej Polsce
Opinie
(4 opinie)
  • Filip
    Komentarz
  • Chciałabym poinformować Państwa, że nie miałam i już nie będę miała szansy spróbować Państwa wytworów, z uwagi na fakt 4- godzinnego przygotowania zamówionego dania ( w tym czasie też mogę zrealizować zamówienie łącznie z długą wizytą w sklepie i odstaniem swojego w pół-godzinnej kolejce i mieć pewność tego co jem). Zamówienie zostało złożone PRZED godziną 18.00 z dostawą na godzinę 20.15. W braku jakiegokolwiek telefonu z informacją o opóźnieniu, po kontakcie z mojej strony dowiedziałam się, że mają Państwo godzinne opóźnienie. Mając na uwadze że zamówienie zostało złożone 3 godziny wcześniej, samo nasuwa się stwierdzenie, że osoba koordynująca zamówienia powinna powtórzyć podstawy matematyki. Następnie po telefonie przed godziną 22.00 dowiedziałam się że zamówienie - uwaga - JUŻ jest gotowe i jedzie tylko na oczekuje na kierowcę. Z przedstawionych powyżej faktów, można wywieść obszerną analizę dotyczącą braku organizacji, poszanowania klienta i całego katalogu negatywów oraz rad co można zrobić aby uniknąć tak niekomfortowych sytuacji, jednakże poprzestanę jedynie na powtórzeniu informacji, że nie będę nigdy korzystać z Państwa usług i stanowczo odradzę to każdej znanej mi osobie. Dołożę też starań, aby opinia ta znalazła jak najwięcej odbiorców w internecie. p.s. Traktowanie klienta jak osobę z IQ poniżej 40 poprzez twierdzenie że osoba zatrudniona na stanowisku kierowcy zgubiła się/lub adres i osoba pracująca na kuchni/przy obsłudze musi po nią wyjechać aby po 5 godzinach dowieźć bohatersko sushi nawet nie wymaga komentarza.... Zdecydowanie nie pozdrawiam
  • Michał
    Zamówiłem 32 szt. maki i california maki zgodnie z linkiem: http://bentosushi.pl/menu/ Otrzymałem 29 szt. w czym 5 zupełnie innych niż zamawiałem. Nie otrzymałem zniżki 30%. Zapłaciłem 59zł "bo tak powiedział właściciel" a powinienem 44,60( 32x1,99- 30%) lub 48,80(32x1,99+ 6zł dojazd 1 strefa - 30%) Co do jakości sushi - długo leżało zanim zostało dostarczone? Łosoś i tuńczyk przeschnięte. Kawałki rozpadały się przy próbie podnoszenia, na niektórych ryż rozwarstwiony już na talerzu od zestawu. Zrobione niechlujnie jakby w pośpiechu, dopychane po zwijaniu. Odradzam sushi w tym miejscu.
  • Aleksandra
    Nie da sie jesc, bardzo sie rozpada, jedne grube, drugie cienkie, bez smaku, brak wasabi, brak imbiru, wrzucone są pojedyncze sushi inne niż sie zamawiało. Łosoś, awokado to głównie łosoś i ogórek - nigdy więcej.